دانلود رایگان کتاب صوتی شیوه های رهبری برای نسل جدید در اثر خاص

دانلود رایگان کتاب صوتی شیوه های رهبری برای نسل جدید استیو جابز، نوشته جی الیوت

سلام، با یک هدیه ارزشمند در خدمت شما هستم.
دانلود رایگان کتاب صوتی شیوه های رهبری برای نسل جدید،استیو جابز در میان مدیران عصر ما تبدیل به یک اسطوره شد که دنیای فناوری را تکان داد.
زندگی و تفکر متفاوتش از او مردی ساخت که نام او را تبدیل به یک نماد ساخته است. اما می دانید که او در طول حیات و مدیریتش علاقه ای به عمومی کردن زندگی شخصی خود نداشت و به همین خاطر میلیون ها نفر مشتاق بودند با داستان زندگی این نابغه تکنولوژی آشنا شوند.
تا پیش از انتشار این کتاب، هیچ منبع مکتوب مورد تایید دیگری از زندگی او وجود نداشت، و این تنها کتابی است که با رضایت استیو جابز و بر اساس بیش از ۴۰ مصاحبه طولانی با
خود او، طی ۲ سال نوشته شده است. در کنار آن برای جمع آوری اطلاعات با بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای خانواده، دوستان، همکاران و رقیبان استیو جابز گفتگو شده است. نویسنده
این کتاب  در پایان سال ۲۰۱۱ وارد بازار شد و آنقدر با استقبال مواجه شد که تبدیل به پر فروش ترین کتاب سال آمازون شد.
البته همین الان هم میتوان آن را در میان پر فروش های آمازون یافت.
این کتاب مفید برای کسانی که، میخواهند از زندگی دانشمندان بزرگ جهان الگو بگیرند و با یکی از رهبران معاصر تکنولوژی جهان آشنا شوند بسیار موثر است.

بخشی از کتاب شیوه های رهبری برای نسل جدید

1 من رؤسای شرکت‌های آی.بی.ام. و اینتل را به‌خوبی می‌شناسم و با آنها نیز کار کرده‌ام. با رهبران و متفکران بزرگ دیگری همچون جک ولش، باک مینستر فولر و جوزف کمپبل دیدار کرده‌ام و با جان دراکر بر سر تغییرات آینده در الگو‌های سازمان‌ها به بحث و گفت‌وگوهای گاه طولانی پرداخته‌ام. اما استیو جابز در نوع خود بی‌نظیر است.
2 جمله‌‌ای قدیمی از وین گرتزکی (بازیکن اسطوره‌ای هاکی روی یخ) هست که من دوستش دارم: موقع هاکی ترجیح می‌دهم ببینم توپ کجا خواهد رفت و بر اساس آن حرکت‌هایم را تنظیم می‌کنم؛ به‌جای آنکه کورکورانه دنبال توپ حرکت کنم. ما همیشه در اپل می‌کوشیم این‌گونه باشیم.

[email-download-link namefield=”YES” id=”3″]

اشتراک گذاری:

About The Author

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *