نقد تبلیغات دوره از کارآفرینی تا میلیاردر شدن در اثر خاص

نقد تبلیغات دوره از کارآفرینی تا میلیاردر شدن، از دکتر علی کاویانی

سلام، توی این نوشته قصد دارم راه کارهایی رو بیان کنم که اگر آقای دکتر علی کاویانی اونها رو رعایت میکردند، فروش دوره قطعاً بیشتر میشد.
این نکته ها هم برای تیم دکتر کاویانی بسیار مفید هست و هم برای افرادی که، میخوان محصولی بسازند و روانه بازار کنند.اگر نکات ساده ای که میخوانی را رعایت کنی، فروش محصولت به راحتی چندین برابر خواهد شد.
اطمینان داشته باشید که این کلمات هستند که مار رو ترقیب میکنند محصولی رو از اینترنت بخریم یا نخریم.
پس نقد تبلیغات دوره از کارآفرینی تا میلیاردر شدن باعث میشه ما بتونیم توی قدمهای بعدی محصولات بهتری بسازیم.اگر دکتر کاویانی را نمی شناسی مطلب را مطالعه کن

برای راحتی شما مطلب را به دو بخش تقسیم بندی میکنم.

  • تبلیغ دوره بهتر بود به چه شکل انجام میشد
  • که شامل نام گذاری، مشخص کردن بازار هدف و چیزهایی شبیه به این هست.

  • خود محتوای دوره اگر به چه شکل میبود بهتر بود
  • برای نمونه بهتر بود چه نکاتی باید توی دوره از کارآفرینی تا میلیاردر شدن گنجانده میشد که نشده است.

قبل از این که سر اصل موضوع برم، باید بگم ایشون برای من قابل احترام هستند و بسیار فرد دوست داشتنی و با انگیزه ای هستند، و قصد من از بیان این نکات تنها کمک کردن به مخاطبان اثر خاص برای بهتر کردن محصولاتشون هست.

نقد دوره از کارآفرینی تا میلیاردر شدن در بخش تبلیغ نویسی محصول

اولین مشکلی که این دوره دارد به نظر من مشخص نبودن بازار هدف آن هست.
من در هیچ کجا ندیدم که آقای دکتر کاویانی بگویند، این دوره مناسب چه افرادی هست، همیشه بیان شده که اگر کسب و کاری ندارید و یا اگر کسب و کار دارید این دوره میتواند رشد چند برابری در شغل شما ایجاد کند.
پس اولین نکته بسیار مهم که در تبلیغ دوره از کارآفرینی تا میلیاردر شدن رعایت نشده، همین مشخص نبودن مخاطبان آن هست؛
این مسلم هست که اگر یک دوره حتی برای تمامیه افراد هم مناسب باشه، و محتوای بسیار خوبی هم داخل دوره باشه، خریدار رو سر در گم میکنه و تصمیم گیری برای فردی که دنبال چنین محصولی هست بسیار سخت میشه.

نکته بعدی تبلیغات بیش از حد کلیه دوره های دکتر کاویانی توی کانال تلگرامی ایشون هست، هر مطلبی که توی کانال یا صفحات ایشون قرار میگیره، در انتها مخاطب رو به خرید یک محصول پولی دعوت میکنه و این به نظرم توی تبلیغ نویسی صحیح هیچ توجیهی نمیتونه داشته باشه.
“بهتره بگم این مورد تا حد بسیار زیادی بر طرف شده و من از این بابت بسیار خوشحالم”
البته شاید فردی که شبکه های اجتماعی دکتر کاویانی رو مدیریت میکنه، خودش این کار رو انجام میده که به نظرم اشتباهی نابخشودنی رو داره مرتکب میشه.

محتوای دوره از کارآفرینی تا میلیاردر شدن علی کاویانی

اول بگم که من خودم دوره رو خریداری کردم و بعد از بررسی تمامیه جلسات این نظر رو میدم..
یکی از اشتباهاتی که توی محتوا ایشون به کرات مرتکب شدند، تبلیغ دوره های دیگه توی این دوره هست؛
در صورتی که قبل از خرید قول دادند که هر آن چه که برای راه اندازی کسب و کار نیاز هست توی دوره از کارآفرینی تا میلیاردر شدن وجود داره و در تبلیغ دوره، گفته نشده که باید یک یا چند بسته آموزشی دیگر هم تهیه شود تا فرد بتواند به موفقیت کامل برسد.

دومین اشتباه گنجاندن دوره امپراتوری اینستاگرام توی دوره از کارآفرینی تا میلیاردر شدن هست، این کار به این جهت اشتباه محسوب میشه که قبلاً ایشون این دوره رو تبلیغ میکردند، و به تازگی به مجموعه دوره کارآفرینی اضافه شده است.
این کار به مخاطب بسیار حس بدی القا میکند، هر چند که من از حسن نیت ایشان به خوبی آگاه هستم و در این نوشته فقط اشتباهات تبلیغاتی و تبلیغ نویسی ایشان رو بیان میکنم.
در آخر باید بگم که به نظرم میتونست اسم خاص تر و زیبا تری برای دوره انتخاب بشه تا به مخاطب حس بهتری القا بشه.امیدوارم از نقد تبلیغاتی امروز لذت برده باشید، سعی میکنم هر چند روز یک بار یک تبلیغ را نقد کنم، این تبلیغ نقد شده میتواند تلوزیونی باشد و یا صفحه یک محصول باشد.
راستی اگر میخواستید تبلیغات خاصی را نقد کنم، کافیست از بخش تماس با ما پیغامی برایم بفرستید.
پیروز و موفق و شادکام باشید.

اشتراک گذاری:

About The Author

9 دیدگاه دربارهٔ «نقد تبلیغات دوره از کارآفرینی تا میلیاردر شدن، از دکتر علی کاویانی»

  1. سلام دوست عزیز. من هم این دوره رو خریدم! اما!!!! با کمال ناراحتی باید بگم که با نظر شما موافقم. یک نکته دیگه هم به اشکالات این دوره وارد هست! اونم تکراری بودن بیش از حد مطالب توی این دوره هست. به نظر من اونقدر که تبلیغ شده واسش نمی ارزه. به نظر من نصف اون مبلغی هم که پرداخت کردم واسش زیاد بود.

  2. آهنگ پیشواز رایتل

    ممنون از نقد و بررسی خوبتون خیلی خوب تونستید مشکلات دوره رو بیان کنید خسته نباشید

      1. این آقا فقط پکیج فروش هستش و از راه فروش پکیج به ثروت رسیده برای همین همیشه تبلیغ دوره رو میکنه که بخری و خریدار هم چیز زیادی از خرید دوره گیرش نمیاد

  3. سلام دوست عزیزم. خیلی ممنون بابت مقاله ای که زحمت کشیدید. فقط پیشنهاد میکنم یک بار خودتون مقاله رو مطالعه کنید حداقل دو غلط املایی درش وجود داره که میتونه باعث کم شدن اعتبار مقاله نزد مخاطب بشه!
    در پناه خداوند باشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *