داستان اثر خاص

سلام، قبل از هر چیز ازت تشکر میکنم که داستان اثر خاص رو میخونی.

برای آشنایی بیشتر حتماً ویدیو رو ببینید

داستان از کجا آغاز شد

سال 1388 بعد از این که از دانشگاه با مدرک لیسانس حقوق تحصیلات دوره کارشناسی ام را به پایان بردم، قصد راه اندازی یک شغل آزاد را در سر داشتم.

اولین آنها پخش و توضیع مواد پروتئینی  بود.

هم زمان با راه اندازی این کسب و کار، مشغول مطالعه شدم و یک نفر که اسمش را قید نمیکنم، را مناسب آموزش فروش و بازار یابی پیدا کردم تا پیشش این حرفه را فرا بگیرم.

کار مواد غذایی خوب پیش میرفت تا این که، یک نفر قصد کرده بود با ارائه قیمت کمتر و تکرار آن اغلب کسب و کارهای این زمینه را از دور خارج کند.

البته موفق هم شد، من هر چه آموزش دیده بودم و مطالعه کرده بودم، کاری برایم انجام نداد و مجبور به تعطیلی پخش شدم.
البته الان که این نوشته را در اثر خاص میخانید اثری از آن فرد دیگر وجود ندارد.

شغل دوم پخش سیم و کابل و لوازم الکتریکی

این دومین کسب و کار نسبتاً موفق من بود، در مدت شش ماه میتوانم به جرعت بیان کنم که به بیش از 50 درصد مغازه های الکتریکی، سیم، کابل،لامپ و کلید و پریز تقدیم میکردم.

یک مجموعه 5 نفره بازاریاب برای آموزش استخدام کردم و قصد داشتم با led کردن سیستم نور پردازی اماکن و فضاهای مختلف با توجیه کاهش هزینه برق به یک سوم،  در آمد مجموعه خودم را افزایش بدهم.

البته این پروژه بسیار موفق نبود اما، شکست هم نخورد.

به علت اختلافاتی که با شریکم پیدا کردم ترجیح دادم کنار بکشم و بعد از چندی کار به طور کل به تعطیلی کشیده شد.

اثر خاص از کجا آغاز به کار کرد؟

از همان زمان دوران کارشناسی که در دانشگاه شاهد مشغول به تحصیل بودم، آرام آرام تمایل پیدا کردم که در حرفه ی بازاریابی آموزش ببینم و همان طور که کسب و کاری برای خودم راه می انداختم، آموخته هایم را نیز به کار گیرم.
از زمانی که با دنیای اینترنت در سال 95 آشنا شدم و چندین کسب و کار نیز برای دیگران و خودم طراحی کردم، علاقه ام به بازاریابی دیجیتال رفته رفته بیشتر شد و سعی کردم همیشه در حال یاد گیری باشم تا فاصله خودم را از رقبا بیشتر و بیشتر کنم.
اثر خاص چکیده تجربیات و آموخته های من است و سعی میکنم تجربیات فعالیتهای تجاری خودم را به همراه مشاوره هایی که داشتم و دارم در اختیار علاقه مندان به حوزه تبلیغ نویسی و بازاریابی دیجیتال قرار دهم

تجربیاتی که اغلب اوقات یا باید برایش زمان زیادی صرف کنید و یا هزینه زیادی از دست بدهید تا به یک فرمول مشخص برسید که واقعاً شما را به موفقیت برساند.