چه طور یک لندینگ پیج عالی ایجاد کنیم؟

راهنمای ساخت لندینگ پیج هایی با عملکرد بالا

ساخت لندینگ پیج مناسب

لندینگ پیج (Landing Page) به زبان فارسی، “صفحه فرود” معنی شده است که در این مقاله از هر دوی این عناوین استفاده شده است.

صفحات فرود یک راه کلیدی برای افزایش تبدیل کاربر هستند – صرف نظر از اینکه اهداف شما چیست.
در واقع ما با ساخت لندینگ پیج، دنبال بالا بردن نرخ تبدیل هستیم.

در این مطلب چه خواهید خواند؟

  • کاربرد لندینگ پیج چیست
  • چطور میتوانم یک لندینگ پیج جذاب ایجاد کنم.
  • صفحه فرود در وردپرس چگونه ایجاد میشود
  • آشنایی با چندین نمونه لندینگ پیج موفق و معیارهای آنها.
  • و نحوه ساخت لندینگ پیج رایگان.

در کلی ترین مفهوم، صفحه فرود(لندینگ پیج) به هر صفحه ای در وب سایت شما گفته می شود که می تواند به عنوان اولین صفحه ای باشد که کاربر به آن می رسد. اگرچه ما اغلب صفحه اصلی را به عنوان نقطه ورود بازدیدکنندگان وب سایت در نظر می گیریم،اما اکثر کاربران از طریق صفحه دیگری به سایت شما می رسند.
خیلی از افراد فکر میکنند که صفحه اصلی وب سایتشان، میتواند یک صفحه فرود مناسب باشد، اما من در ادامه به شما خواهم گفت که بد ترین کاریی که می توانید انجام دهید، قرار دادن صفحه خانه، به عنوان لندینگ پیج است.

به عنوان مثال، وب سایتی را در نظر بگیرید که وسایل باغبانی می فروشد. اگر کاربری برای «چمن‌زن برقی» در گوگل جستجو کند، ممکن است در صفحه نتایج گوگل مشاهده کرده و روی صفحه “محصول چمن زن برقی” در این وبسایت کلیک کند که او را به صفحه «چمن‌زن برقی» وب‌سایت هدایت می‌کند. از این نظر، او در صفحه محصول ماشین چمن زنی برقی “وارد شده” و این صفحه برای این بازدیدکننده صفحه فرود است.
نه صفحه اصلی وبسایت مورد نظر.
از دیدگاه یک بازاریاب، مفهوم صفحه فرود به عنوان یک مقصد هدفمند، که ما می خواهیم کاربران از طریق یک تبلیغ، جستجوی گوگل، پست رسانه های اجتماعی یا کانال های بازاریابی دیگر به آن برسند، معنای بیشتری پیدا می کند. بهترین صفحات فرود برای ترغیب کاربران به انجام کاری مانند خرید یک محصول، تکمیل فرم سرنخ(فرمی که در ازای دریافت اطلاعات تماس کاربر مانند ایمیل یا شماره تماس، یک هدیه به کاربر میدهیم؛ از این اطلاعات برای مقاصد بازاریابی بعدی استفاده می شوند)، ثبت نام در یک وبینار یا دانلود بروشور طراحی شده اند.

در این مقاله، ما به صفحات فرود هدفمندی اشاره می کنیم که به رسیدن به هدف بازاریابی کمک می کنند.

یک صفحه فرود بر روی وادار کردن کاربر به انجام یک کار و تنها یک کار متمرکز است. ناوبری و محتوا برای کمک به دستیابی به هدف منحصر به فرد بازاریاب – هر هدفی که باشد – حذف می شوند.
انجام همین یک کار، میتواند نرخ تبدیل شما را چند برابر نماید.

صفحات فرود یک عنصر کلیدی برای یک کمپین تبلیغاتی موفق هستند، اما اغلب توسط تبلیغ کنندگانی که تصمیم می گیرند بازدیدکنندگان را به صفحه اصلی وب سایت خود یا یک صفحه داخلی موجود بفرستند نادیده گرفته می شوند.

در حالی که از نظر فنی، هر صفحه‌ای که بازدیدکنندگان پس از کلیک بر روی یک تبلیغ وارد آن می‌شوند، یک صفحه فرود است. صفحات فرود موثر عبارتند از:

  • با هدف تبدیل بازدیدکننده به خریدار طراحی شده است.
  • به طور معمول آزمایش شده و با تغییرات مقایسه شده است.(چندین بار مورد آزمون و خطا قرار گرفته است)
  • بر اساس عملکرد بهینه شده است.(پس از هر آزمون و خطا بهینه شده تا بهترین عملکرد را داشته باشد)

فهرست محتوا

چرا به صفحات فرود نیاز دارید

مزیت اصلی صفحات فرود، متمرکز نگه داشتن توجه کاربر بر روی یک هدف است. آنها سر و صدا و حواس پرتی را که ممکن است کاربران را از تبدیل دور کند، مسدود می کنند.

در اینجا چند دلیل دیگر وجود دارد که چرا برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال به صفحات فرود نیاز دارید:

  • داده ها و اطلاعات بیشتر: با آنالیز ترافیک و رفتار کاربران در صفحه فرود خود، دید بهتری در مورد جذب، رفتار کاربر و غیره دریافت می کنید.
  • بهبود عملکرد تبلیغات پولی: اکثر پلتفرم‌های تبلیغات پولی از «امتیاز کیفیت» برای تعیین اینکه کدام تبلیغ را نمایش دهند، استفاده می‌کنند. تبلیغاتی که به صفحات فرود مرتبط منتهی می شوند، دارای امتیاز کیفیت بالاتری هستند و بنابراین بیشتر دیده می شوند.
  • تبدیل بیشتر: صفحات فرود بیش از هر چیز بر روی تبدیل تمرکز می کنند. این تمرکز تنها به هدایت کاربران در جهت از بین بردن حواس‌ پرتی و انجام دادن اقداماتی که ما می خواهیم، کمک می‌کند. از آنها به درستی استفاده کنید، این گونه تبدیل شما افزایش می یابد. (در مورد نحوه انجام این کار بعداً بیشتر صحبت خواهیم کرد!)
  • افزایش آگاهی از برند: صفحات فرود از رنگ ها، لحن و آرم های مشابه بقیه وب سایت شما استفاده می کنند. این به تثبیت برند شما در ذهن مشتریان و مشتریان بالقوه کمک می کند.

نمونه ای از یک لندینگ پیج

نمونه ساخت لندینگ پیج

مثال صفحه فرود بالا شامل شش عنصر از یک صفحه فرود اصلی است. توجه داشته باشید که محتوای کمی وجود دارد و منوی ناوبری وجود ندارد. مشاهده ویدیو یا پر کردن فرم تنها اقداماتی است که بازدیدکننده می تواند انجام دهد. در زیر توضیحی در مورد هر عنصر در صفحه بالا آورده شده است. در اینجا عناصر ذکر شده در گرافیک بالا آمده است:

  1. Headline (عنوان صفحه) : یک عنوان عالی می تواند نرخ تبدیل را تا 41 درصد افزایش دهد.
  2. Location qualifier (محل ارائه خدمات) : ذکر محل ارائه خدمات، مانند محل کسب و کار، می تواند درآمد را بین 6 تا 10 درصد افزایش دهد.(مثل طراحی سایت “در شیراز”)
  3. Video (ویدئو) : صفحات فرود با ویدیو می توانند تبدیل ها را تا 80٪ افزایش دهند.
  4. Brief descriptive blurb (توضیح مختصر) : صفحات فرود با بیش از 800 کلمه، 33 درصد کمتر از صفحات با کمتر از 200 کلمه، نرخ تبدیل دارند.
  5. Lead form (فرم سرنخ) : فرم‌های کوتاه‌ معمولاً برای تبدیل بهتر هستند، اما نه همیشه! مهم است که فرم های مختلف را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای شما مناسب است.
  6. Trust qualifiers (اعتماد سازی) : افزودن عناصری مانند نشان های جوایز، لوگو های مشتری و عکس های افراد واقعی به ایجاد اعتماد کمک می کند و می تواند اعتبار صفحه شما را افزایش دهد.

وب سایت شما صفحه لندینگ شما نیست

ممکن است هزاران یا ده ها هزار دلار در وب سایت خود خرج کرده باشید. ممکن است ریسپانسیو، سریع و دارای طراحی مدرن باشد. همه اینها عالی هستند، اما هنوز یک صفحه فرود نیست. این به این دلیل است که وب‌سایت شما اهداف مختلفی را دنبال می‌کند که ممکن است شامل ارائه اطلاعات شرکت و محصول، ایجاد تخصص در صنعت در قالب محتوای مرتبط مانند پست‌ها و ویدیوهای وبلاگ، و استخدام کارمند باشد.

سایت‌هایی با اهداف چندگانه که حاوی چندین لایه محتوا نیز هستند برای ترافیک ارگانیک مانند صفحه نتایج موتور جستجو و اشتراک‌گذاری در شبکه های اجتماعی عالی هستند، اما می‌توانند برای جذب از طریق رسانه‌های پولی که عموماً بیشتر تبدیل‌گرا هستند مضر باشند. حتی ابتدایی ترین عنصر یعنی -منوی ناوبری سایت شما – می تواند به نرخ تبدیل شما آسیب برساند.

صفحات فرود باعث میشوند تا هزینه های رسانه ای خود را افزایش دهید

پلتفرم‌های تبلیغاتی خودسرویس مانند Google Ads و Facebook Ads راه‌اندازی سریع یک کمپین دیجیتالی را بسیار آسان می‌کنند و این بسیار وسوسه انگیز است، به‌ویژه برای کسب و کار های جدید، اما عجله در راه‌اندازی یک کمپین می‌تواند به هدر دادن پول منتهی شود. اگر در رسانه‌های پولی سرمایه‌گذاری می‌کنید و به هزینه هر خرید اهمیت می‌دهید، باید حداقل در چند صفحه فرود اختصاصی سرمایه‌گذاری کنید.

4 اشتباه بزرگ در ساخت لندینگ پیج:

1- صفحه مختص اطلاعاتی نیست که کاربر جستجو کرده است. برای مثال، کاربری را در نظر بگیرید که «نرم افزار حسابداری» را جستجو کرده است. آیا کاربر را به صفحه‌ای می‌فرستید که تمام گزینه‌های نرم‌افزاری شما را نمایش می‌دهد و به او اجازه می‌دهید تا دسته «حسابداری» را فیلتر کند؟ یا اینکه کاربر را به صفحه ای که مخصوص نرم افزار حسابداری است می فرستید؟ اولی احتمالاً کاربر را ناامید می کند، اما احتمال این که دومی توجه او را جلب کند و به تبدیل شدن منجر شود بیشتر است.

2- منوی ناوبری سایت کاربر را از هدف اصلی شما دور می کند. این یک مشکل است زیرا اغلب ما می خواهیم به کاربران قدرت دهیم تا مجموعه کاملی از محصولات یا خدمات ما را کشف کنند و درباره شرکت ما بیشتر بدانند. با این حال، برای یک کمپین بازاریابی که هدف جذب سرنخ خاصی دارد، دادن گزینه‌های بیش از حد به کاربر برای کلیک کردن بدون تکمیل آن هدف، می‌تواند برای نرخ تبدیل مضر باشد.

3- صفحه برای مخاطب اشتباه نوشته شده است. با بررسی مجدد مثال قبلی درمورد “نرم افزار حسابداری”، کاربری را در نظر بگیرید که “نرم افزار حسابداری رستوران” را جستجو کرده است. صفحه فرود بهینه برای این کمپین قرار است نیازها، نگرانی ها و اهداف یک مدیر یا صاحب رستوران را برطرف کند. یک صفحه عمومی در مورد نرم افزار حسابداری به سادگی نمی تواند این کار را انجام دهد. شما به یک صفحه فرود مخصوص نرم افزار حسابداری رستوران نیاز دارید.

4- صفحه فاقد یک فراخوان واضح برای اقدام است(call to action). آیا می خواهید کاربر خرید کند، کتاب الکترونیکی دانلود کند یا با شما تماس بگیرد؟ اگر صفحه در مورد هدف خود کاملاً واضح نباشد یا گزینه های زیادی برای کاربران فراهم کند، نرخ تبدیل آسیب خواهد دید.

در ادامه به اصول اولیه طراحی بهتر صفحه فرود و ابزار هایی برای ساده سازی و آزمایش صفحه فرود می پردازیم.

7 نکته برای ایجاد صفحات فرود قاتل

آیا برای ایجاد یک صفحه فرود که باعث رشد کسب و کار می شود آماده اید؟ این هفت نکته به شما کمک می کند تا صفحات فرود با تبدیل بالا را ایجاد کنید.

1. یک دعوت به اقدام زیبا در صفحه فرود خود قرار دهید

دعوت به اقدام(Call To Action) مهم ترین بخش صفحه فرود است.

فراخوان شما باید به طور خاص با هدف شما مرتبط باشد و باید توسط هر چیز دیگری در صفحه شما پشتیبانی شود(همه توجه ها باید به بخش دعوت به اقدام جلب شود)، از عنوان و متن تا تصاویر و طرح بندی کلی.

CTA  (Call To Action) خود را شفاف نگه دارید و مطمئن شوید که کاربران از مرحله بعدی مطلع هستند. در اینجا چند نمونه CTA برای نمونه آورده شده است:

  • هم اکنون خریداری کنید
  • ثبت نام
  • دریافت من (X)
  • دوره رایگان خود را شروع کنید
  • یک قرار ملاقات رزرو کنید

از استفاده از دعوت به اقدام های بی روح مثل “ارسال” که به کاربران نمی گوید مراحل بعدی چیست خودداری کنید.
کلماتی مثل فرم را ارسال کنید، و مواردی شبیه به این، بسیار گنگ و بدون مفهوم هستند.

2. از فرم های ساده در صفحه لندینگ استفاده کنید

اگر صفحه شما دارای فرم است، مطمئن شوید که فقط مهم ترین اطلاعات را می خواهد. اگر می‌خواهید بازدیدکنندگان را وادار کنید تا برای یک خبرنامه ایمیلی ثبت نام کنند، مطمئن شوید که فقط نام و آدرس ایمیل آنها را می‌خواهید. مسائل را بیش از حد پیچیده نکنید.

اگر از آن‌ها می‌خواهید خرید کنند، اطلاعات صورت‌حساب و حمل‌ونقل را بخواهید، و قبل از اینکه سفارش خود را انجام دهند، یک صفحه تأیید قرار دهید. ابتدا اطلاعات اولیه را دریافت کنید، پس از اینکه سفارش ثبت شد، اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید.

درخواست اطلاعات بیش از حد و زود هنگام، شانس کاربر را برای انجام کاری که می خواهید انجام دهد کاهش می دهد.

3. اطلاعات حیاتی را در بالای صفحات فرود خود قرار دهید

دعوت به اقدام شما باید در نزدیکی بالای صفحه قرار داشته باشد، جایی که کسی بتواند بدون نیاز به پیمایش روی آن کلیک کند.

این لزوما به این معنی نیست که بازدیدکنندگان شما صفحه را برای خواندن اطلاعات بیشتر به پایین نخواهند برد.

امیدواریم حداقل درصد کمی از بازدیدکنندگان شما به محض ورود به صفحه فرود شما آماده خرید باشند. یا به این دلیل که ایمیل یا پیوندی که آنها را به آنجا آورده قبلاً آنها را متقاعد کرده است یا به این دلیل که اولین بار نیست که از یکی از صفحات فرود شما بازدید می کنند.

4. مطمئن شوید که صفحات فرود شما ظاهر و طراحی مشابهی با کمپین/تبلیغات شما دارند

اگر صفحه شما به یک کمپین ایمیل یا کمپین PPC گره خورده است، مطمئن شوید که صفحه فرود ظاهر و احساس تبلیغات یا ایمیل را منعکس می کند.

اگر طرح‌های این دو بسیار متفاوت است، بازدیدکنندگان ممکن است تعجب کنند که آیا در جای درستی قرار گرفته‌اند یا خیر. ساده ترین راه برای انجام این کار این است که فونت ها، تصاویر و رنگ های صفحه فرود و آگهی یا کمپین یا تبلیغات بنری شما با هم یکسان باشند.

5. صفحه فرود خود را تست کنید

برای یافتن بهترین طرح صفحه فرود، طرح های مختلف را تست کنید، برای این کار از A\B test استفاده کنید.

تست A/B به معنای اجرای دو صفحه فرود مختلف و تغییر تنها یک عنصر برای دیدن بهترین عملکرد است.

به عنوان مثال، ممکن است از دو تصویر مختلف استفاده کنید و ببینید کدام یک بیشترین تبدیل را دارد.

چند ویژگی دیگر برای آزمایش عبارتند از:

  • دعوت به اقدام
  • عنوان
  • اندازه و محل دکمه ها
  • تعداد فیلدهای فرم
  • تصاویر
  • طراحی ستون سمت راست، چپ یا وسط
  • رنگ ها
  • و…

فقط به یاد داشته باشید که هر یک از موارد را یکی یکی آزمایش کنید – اگر پنج عنصر مختلف را تغییر دهید، نمی‌دانید کدام بر افزایش یا کاهش تبدیل‌ها تاثیرگذار بوده است.

7. از حداقل تصاویر و فونت بزرگ در صفحات فرود خود استفاده کنید

سعی کنید از یک یا دو تصویر استفاده کنید، نه بیشتر.

اندازه فونت بزرگتر نیز ایده خوبی برای متمرکز نگه داشتن چشم بازدیدکنندگان بر روی آنچه مهم است و کاهش فشار چشم است. فقط زیاده روی نکنید و همه چیز را در یک فونت با اندازه تیتر قرار دهید.

ابزارهای ایجاد صفحه فرود

شما می توانید صفحات فرود خود را از ابتدا ایجاد کنید، اما اکثر ما زمان یا تخصص کافی برای صرف ساعت ها را برای کدنویسی برای طراحی صفحه ای جدید نداریم.

خبر خوب این است که چندین ابزار وجود دارد که ایجاد صفحات فرود را بسیار ساده می کند. در اینجا تعدادی از سازندگان صفحه فرود مورد علاقه من و اینکه چرا آنها را دوست دارم آورده شده است.

1. Swipe Pages

Swipe Pages یک ابزار ساخت صفحه فرود است که به ایجاد صفحات فرود با کارایی بالا اختصاص یافته است. Swipe Pages به طور خاص بر ساخت بهترین صفحات فرود تمرکز می کند.

ساخت صفحه فرود با ابزار سوایپ

ویژگی‌های این ابزار شامل تعداد زیادی الگو، ویرایشگر دیداری ساده، تایمر شمارش معکوس، و امکان افزودن ویژگی‌هایی مانند فرم‌ها، چرخ فلک‌ها، جداول قیمت‌گذاری و موارد دیگر – بدون هیچ کدنویسی است.

این ابزار، همچنین ابزارهای تست A/B، ویژگی‌های متن پویا و زمان بارگذاری سریع‌تر را ارائه می‌کند.
برای اطلاعات بیشتر این لینک را ببینید

2. ساخت لندینگ با Hubspot

Hubspot یک ابزار صفحه فرود رایگان ارائه می دهد. ویژگی‌های این ابزار شامل کتابخانه‌ای از قالب‌های بهینه‌سازی شده برای موبایل، ویرایشگرهای دیداری، فرم‌ها و گزینه‌های سفارشی‌سازی فراوان است.

HubSpot landing pages

شایان ذکر است که نسخه رایگان دارای ویژگی های محدودی است. شما همچنین به 20 صفحه فرود با نام تجاری Hubspot محدود هستید و نمی توانید از یک دامنه سفارشی استفاده کنید.
برای اطلاعات بیشتر اینجا را ببینید
برای دسترسی به ویژگی هایی مانند محتوای پویا، آزمایش و ویژگی های بهینه سازی، باید برای Hubspot هزینه کنید. برنامه های پولی از 45 دلار در ماه شروع می شود.

3. MailChimp

MailChimp بیشتر با ابزارهای بازاریابی ایمیلی خود شناخته شده است، اما آنها یک سازنده صفحه فرود نیز ارائه می دهند. ویژگی های این ابزار شامل طیف گسترده ای از قالب ها، تجزیه و تحلیل صفحه فرود (مانند بازدیدکنندگان، کلیک ها و تبدیل ها)، فرم ها، و قابلیت های تست است.

ایجاد صفحه فرود با میل چیمپ

Mailchimp به شما امکان می دهد صفحات فرود نامحدود را به صورت رایگان ایجاد کنید، که خوب است. اما برای دسترسی به صفحات بدون نام تجاری و ویژگی های اضافی، به یک طرح پولی نیاز دارید که از 11 دلار در ماه شروع می شود.

اگر قبلاً از Mailchimp برای بازاریابی ایمیلی استفاده کرده اید،پیشنهاد میکنیم که ابزار صفحه فرود آنها را بررسی کنید.
اینجا را ببینید

نمونه هایی از صفحات فرود عالی

چه چیزی یک صفحه فرود خوب را می سازد؟ حقیقت این است که استراتژی های مختلف برای مشاغل مختلف وجود دارد. بیایید نگاهی به سه صفحه فرود موفق بیندازیم و در مورد اینکه چگونه از این صفحات الگو برداری کنیم صحبت کنیم.

We Can Code It

We Can Code It : افراد را با بوت کمپ های کدنویسی به هم متصل می کند. این صفحه فرود برای تبلیغی است که برای جستجوی “کدینگ بوت کمپ ها” نمایش داده می شود.(بوت کمپ هایی برای کدنویس ها)

صفحه فرود آن ساده است و فقط چند خط متن دارد. تصویر کمی شلوغ است، اما دکمه صورتی روشن برجسته است. هیچ سوالی وجود ندارد که آنها چه چیزی را تبلیغ می کنند و همه چیز کاملا مشخص است. من همچنین جعبه چت پاپ آپ را دوست دارم که در آن کاربران می توانند اطلاعات بیشتری دریافت کنند.

من فکر می کنم متن دکمه می تواند کوتاه تر باشد – کمی طولانی است و خیلی واضح نیست. با این حال، آنها ممکن است آزمایش کرده باشند و متوجه شده باشند که این متن باعث تبدیل بیشتر می شود!

لندینگ پیج SEMrush

SEMrush یک پلت فرم SEO است، بنابراین من فکر کردم که آنها صفحات فرود بسیار محکمی دارند. در اینجا یکی از ابزارهای آنها است که به عنوان یک تبلیغ در جستجوی ارگانیک نشان داده می شود:

این صفحه محتوای بیشتری نسبت به بسیاری از صفحات فرود دارد، اما تفاوت اندازه، آن را آسان می کند. این دکمه روشن است و مشخص می کند که قدم بعدی شما چه خواهد بود.

سرفصل اصلی بر مزیت تمرکز دارد و خط سوم روی یک مزیت کلیدی دیگر تمرکز دارد. این برای بازاریاب هایی که در حال استفاده از ابزارهای زیادی هستند جذاب است.

Bullet Journal App

در اینجا مثالی وجود دارد که برخی از قوانین را زیر پا می گذارد، اما به نظر من هنوز به خوبی کار می کند.

Bullet Journals یک سبک محبوب از ژورنال نویسی است که به کاربران کمک می کند با استفاده از لیست ها سازماندهی شوند. آنها همچنین یک برنامه همراه دارند. در اینجا صفحه فرود آنها برای برنامه آمده است:

مانند سایر صفحات فرود، محتوا محدود است. آنها از یک عنوان، دعوت به اقدام و تصاویر برای نشان دادن نحوه عملکرد برنامه استفاده می کنند. دعوت به اقدام آنها، «تماشا به نسخه ی نمایشی» است که در مقایسه با آنچه که دیگران معمولاً استفاده می کنند کمی ساده تر است. من گمان می کنم که آنها تحقیقی انجام داده اند و متوجه شده اند که افراد در این صفحه فرود کاملاً آماده خرید نیستند.

محتوا بسیار کم است. آنها واقعاً توصیف نمی کنند که برنامه همراه چیست یا چه کاری انجام می دهد. با این حال، من گمان می‌کنم که این کار عمدی باشد – مردم نسبت به Bullet Journals بسیار وسواس دارند، بنابراین بازدیدکنندگان صفحه از قبل می‌دانند که چه انتظاری دارند.

این صفحه فرود یک مثال کامل از اینکه چرا تست A/B بسیار مهم است، مطرح میکند.

صفحه فرود چیست؟

صفحاتی که مخاطبین ما برای انجام اقدام مشخص به آنها هدایت می شوند را صفحه فرود گویند.

آیا لازم است صفحات فرود خود را برای سئو بهینه کنیم؟

بله، صفحات فرود باید برای افزایش ترافیک ارگانیک بهینه شوند. حتی اگر صفحه فرود شما برای یک کمپین تبلیغاتی پولی باشد، تمرکز بر سئو می تواند ترافیک و اعتماد را در صفحه فرود شما افزایش دهد.

یک صفحه فرود عالی باید شامل چه مواردی باشد؟

اجزای اصلی یک صفحه فرود عبارتند از یک عنوان، عنوان فرعی و دعوت به اقدام. بسته به هدف شما و آنچه که تست A/B به شما نشان می دهد، صفحه فرود ممکن است شامل تصاویر و سایر عناصر طراحی وب نیز باشد.

آیا موتور جستجو گوگل، لندینگ پیج ها را تعیید می کند؟

گوگل ذاتاً صفحات فرود را دوست ندارد. صفحات فرود محتوای کمتر و لینک های کمتری دارند که از عوامل اصلی رتبه بندی الگوریتم جستجو هستند. با این حال، یک صفحه فرود که به خوبی بهینه شده همچنان می تواند رتبه خوبی در جستجوی ارگانیک داشته باشد.

چندتا صفحه فرود یا لندینگ لازم است داشته باشیم؟

صفحات فرود فقط روی یک هدف تمرکز می کنند، به این معنی که برای هر هدف باید یک صفحه فرود داشته باشید. به عنوان مثال، شما یک صفحه فرود برای یک دوره آموزشی رایگان، یک صفحه فرود برای ثبت نام در وبینار، یک صفحه فرود برای دانلود کتاب الکترونیکی و غیره نیاز دارید.

من سایت وردپرسی دارم، چه طور لندینگ پیج ایجاد کنم؟

شما با استفاده از صفحه سازهایی مانند المنتور، میتوانید یک صفحه فرود عالی با مشخصاتی که یاد گرفتید ایجاد کنید.

نتیجه گیری: صفحات فرود با کارایی بالا

صفحات فرود جزء اصلی بازاریابی آنلاین هستند. چه بخواهید آدرس های ایمیل را جمع آوری کنید، چه وبینارها را برای به دست آوردن سرنخ ها میزبانی کنید یا بخواهید محصولات بیشتری بفروشید، باید با صفحات فرود آشنا شوید.

در اینجا چیزی است که اکثر بازاریاب ها در موردش اشتباه میکنند، ایجاد صفحات فرود می تواند بسیار ساده باشد. ساعت ها صرف بحث در مورد اینکه از کدام گزینه استفاده کنید، نکنید. در عوض، از یکی از ابزارهای ذکر شده در بالا استفاده کنید، دو نسخه از صفحه فرود خود را ایجاد کنید و اجازه دهید تست A/B شما اجرا شود.

اشتراک گذاری:

About The Author

2 دیدگاه دربارهٔ «راهنمای ساخت لندینگ پیج هایی با عملکرد بالا»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *