همکاری در فروش چیست و چگونه در آن موفق شویم

همکاری در فروش، فعالیتی که بیشتر نیاز به زمان دارد تا سرمایه اولیه

در قرن 21 کسب درامد از اینترنت دقدقه بسیاری از افراد در جوامع مختلف امروزی شده است.
هر روزه بسیاری در محیط وب، به دنبال راهی برای کسب درامد از اینترنت هستند.
با توجه به آمار بیکاری در سطح جامعه ما، و با توجه به بیماری همه گیر کرونا در جهان، و با توجه به اینکه باید از رفت و آمد های غیر ضرور اکیدن خود داری کرد؛ بسیاری از فعالیت ها در بستر وب انجام می گیرد. تعداد زیادی از کسب و کار ها تصمیم گرفته اند که به فروش اینترنتی رو بیاورند. همین دلیل و حجم بسیار مشتریان، باعث شده است تا کسب و کار ها و شرکت های مختلف، برای فروش بیشتر، و پیدا کردن مشتریان جدید، سیستم های همکاری در فروش و یا همان شبکه های بازاریابی خود را راه اندازی کنند. بی تردید، یکی از راه های کسب درامد از اینترنت همکاری در فروش همین سیستم های فروش است. همکاری در فروش برای افرادی که قصد دارند بدون سرف سرمایه مالی بسیار زیاد، درامد های قابل توجه، از محیط وب به دست آورند. رؤیای کسب درامد در خواب و راحتی این نوع کسب و کار باعث جذابیت روز افزون این نوع مشاغل شده است. تصور این که صبح از خواب بیدار شویم، و پیامک های واریزی پول را ببینیم، بسیار لذت بخش و فوق العاده است! اما آیا تصور میکنید، که به دست آوردن چنین موقعیتی، به آسانی امکان پذیر است؟! بیایید کمی با هم صادق باشیم. تصور نکنید که بعد از شروع کار فورا میتوانید به درامد برسید! بی زحمت گنج به دست نخواهد آمد. باید رنج آن را نیز به جان خرید. بهتر است رؤیا پردازی را کنار گذاشت، و با واقعیت های کسب و کار رو به رو شد. در این مقاله شما به صورت واقعی با سیستم های همکاری در فروش و راه های کسب درامد از آن آشنا خواهید شد. اینکه این نوع کسب و کار ها چه چالش هایی دارند، و باید برای رسیدن به درامد های میلیونی همکاری در فروش چه کار هایی انجام داد؛ موضوع این مقاله از اثر خاص است. من نمیخواهم شما را  با نوشتن وعده و داستان های زیبا؛ ذهن شما را درگیر کنم، بلکه قصد دارم اگر قرار است به این نوع مشاغل وارد شوید، به صورت درست و اصولی با قوانین و چالش های سیستم های همکاری در فروش و انواع مختلف آنها آشنا شوید. میخواهم در ادامه تعریفی مناسب از این نوع کسب و کار خدمت شما ارائه کنم.

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش چیست؟

واژه افیلیت مارکتینگ یا همان همکاری در فروش و بازاریابی آنقدر روشن هست، که نیازی به تعریف و شرح نداشته باشد. اما آنقدر میتواند ثروت آفرین باشد که نتوانیم به راحتی از کنار آن بگزریم! تولید کنندگان و تامین کنندگان بسیار زیادی در بستر وب منتظر حضور شما هستند تا به گرمی از حضور شما به عنوان یک همکار فروش استقبال کنند. شما به عنوان یک افیلیت مارکتر حلقه ای خواهید شد میان فروشنده محصول، و خریدار. اگر موفق شوید تا محصول یا خدمتی را به خریدار بفروشید، میزانی از سود که از قبل مشخص شده است، به حساب شما واریز خواهد شد. خیلی خوب است!! بدون اینکه سرمایه ای گذاشته باشید به سود قابل توجهی برسید. همکاری در فروش در واقع یک معامله برد برد است. تامین کننده برنده است چون توانسته است محصول خود را به راحتی و بدون درگیر شدن با مسایل بازاریابی بفروشد، و شما هم بدون اینکه درگیر کار تولید و بلوکه کردن پول خود شوید، به سود رسیده اید. اما برای موفقیت در این کار باید کاملا بر روی آموزش خود سرمایه گذاری کنید. اگر به دنبال کسب درامد پایدار از همکاری در فروش هستید، باید راه و رسم صحیح یک افیلیت مارکتر شدن را فرا بگیرید. آگاهی از تاریخچه سیستم های بازاریابی پورسانتی میتواند انگیزه شما را بیشتر کند.
https://www.investopedia.com/terms/a/affiliate-marketing.asp

همکاری در فروش از کجا آغاز شد؟

برای آشنایی و درک راحت تر شما خوانندگان عزیز اثر خاص، ترجیح دادم این سر آغاز را به دو بخش تقسیم کنم.

  • قبل از اینترنت.
  • پس از ظهور اینترنت.

1. همکاری در فروش به صورت آفلاین.

از زمانی که بشر داد و ستد و تجارت را آغاز کرد، همواره به دنبال این بود که کسب و کار خود را به شیوه های مختلف گسترش دهد؛ تا بتواند سود بیشتری را به دست آورد.  بعضی از تجار تصمیم گرفتند برای خود کسانی را پیدا کنند، تا محصولاتی را که تولید کرده، یا از شهر ها یا کشور های دیگر آورده اند، به فروش برسانند. این ابتدایی ترین و شروع بازاریابی یا همان معادل امروزیش همکاری در فروش بود. اما به تدریج و با رواج تجارت خانه ها و دفاتر فروش، که در برخی از شهر های بزرگ به وجود آمد، این نوع کسب و کار ها نیز نظام مند تر و سیستماتیک شدند. کسانی که به تجارت و فروش علاقه مند بودند، به عنوان فروشنده در این مراکز استختام میشدند، و محصولات آن تجارت خانه ها را؛. به صورت فرد به فرد معرفی میکردند، و از فروش کالا مبلغی را به عنوان سود دریافت می نمودند. در این قرن هم با توجه به گسترش اینترنت، باز هم هستند افرادی که به صورت آفلاین به فروش برخی از محصولات و یا خدمات مشغول به کار هستند. اما هیچ گاه نمیتوان درامد یک افیلیت مارکتر که در فضای وب کار میکند را با شخصی که همین کار را به صورت آفلاین انجام میدهد؛ مقایسه کرد.

2. تحول فروش با ظهور اینترنت.

با ظهور و گسترش اینترنت در جهان؛ همه چیز تغییر کرده است! اینترنت حال یکی از مهمترین بخش های زندگی بشر قرن اخیر شده است. کسب و کار های بزرگ و کوچک نیز از این روند عقب نمانده اند. مشاغل کوچک و بزرگ تولیدی و خدماتی، هر کدام برای خود بستر هایی برای فروش آنلاین راه اندازی کرده اند. تولید کنندگان برای به دست آوردن سهم بیشتر از بازار و نفوذ قدرت برند خود، تصمیم گرفته اند تا سیستم های بازاریابی و فروش های پورسانتی را برای تشویق علاقهمندان به این حوزه طراحی کنند. این امر باعث شده است که درامد آنها چندین برابر شود. از طرف دیگر با واگذار کردن بخش بازاریابی محصولاتشان، بار بزرگ فروش را از دوش خود برداشته اند.
اولین فردی که همکاری در فروش را آغاز کرد؟

چه کسی اولین سیستم همکاری در فروش را راه اندازی کرد؟

ویلیام جی توبین اولین فردی بود که بازاریابی پورسانتی را مورد استفاده قرار داده و آن را به شکلی که ما امروزه می بینیم، در اینترنت پیاده سازی نمود. وی اولین بار سیستم همکاری در فروش آنلاین را برای کمپانی خودش (pc Flowers & gifts) در سال ۱۹۸۹ اجرا کرد.
آمازون جز نفرات اولی بود که از بازاریابی معرف یا پورسانتی در سال ۱۹۹۶ استفاده کرد. به کارگیری این نوع از بازاریابی را توسط آمازون می توان به عنوان نقطه عطفی برای استفاده جهانی از این نوع بازاریابی در نظر گرفت.
در سال ۱۹۹۸ اولین شبکه های پورسانتی همکاری در فروش یا افیلیت (کلیک بانک) شروع به کار کردند. آن ها پرداخت ها و مبادلات بین خریدار و فروشنده را تسهیل می نمودند. سپس در سال ۲۰۰۰ کمیسیون تجاری فدرال ایالات متحده، دستور العمل هایی در این حوزه ارائه داد که به بازاریابی آنلاین کمک بسیاری کرد.
چند سال بعد در سال ۲۰۰۸ قوانینی در ایالات متحده وضع شد تا این نوع بازاریابی را قاعده مند تر کند. بر اساس اطلاعات اداره تبلیغات اینترنتی در انگلستان درسال ۲۰۱۲ ، شش درصد از اقتصاد آنلاین کشور برای بازاریابی پورسانتی بوده و ۹ میلیارد پوند فروش داشته است. با توجه به اینکه امروزه بازارهای آنلاین نسبت به همتاهای آفلاین خود موفق ترند، پس بازاریابی پورسانتی یا معرف از امکان رشد و پتانسیل بالایی برخوردار است، به طوری که پیش بینی می شد در خود ایالات متحده در سال ۲۰۱۸ تا ۴.۶ میلیارد دلار درآمد از طریق بازاریابی پورسانتی کسب شد.

میزان درامد همکاری در فروش چقدر است؟

در مورد درامد این نوع مشاغل نکته ای را خدمت شما عرض میکنم:سیستم همکاری در فروش، درامد های قابل توجهی به همراه دارد. در سراسر جهان افرادی هستند، که شغل اول آنها همکاری در فروش یا همان Affiliate marketing است.
اما در ایران چند سالیست که وبسایت ها و شرکت های مختلف این نوع سیستم فروش را برای کسب درامد بیشتر اجرا کرده اند. نمونه موفق ایرانی همکاری در فروش، که در حال حاضر افراد زیادی از آن کسب درامد میکنند دیجیکالاست. برای اینکه بدانید واقعا چقدر این شغل میتواند پر درامد باشد، بهتر است نگاهی به آماری که وبسایت دیجیکالا هر ساله در مورد میزان ثبت نام کننده گان، و میزان سودی که به همکاران فروش خود پرداخت میکند، بیندازیم.
تا کنون 127455  هزار نفر؛ در سیستم همکاری در فروش دیجیکالا ثبت نام کرده اند!
9328102882 تومان هم، تا به حال پرداختی های دیجیکالا به همکاران فروش خود بوده است.
68297 تعداد وبسایت ها، و شبکه های اجتماعی هستند که، از طریق آنها افراد با آن به فروش پرداخته اند.
1739991تعداد خرید از طریق همکاران ثبت شده در دیجیکالا میباشد.
خودتان میتوانید، قضاوت کنید. حتما شما هم با مرور این آمار و ارقام، ترقیب شده اید شانس خود را آزمایش کنید؟! گوی و میدان در خدمت شماست. اما برای رسیدن به درامد های میلیونی باید کفش های آهنین به پا کرد، و کمربند اراده را محکم بست. میدانم افرادی هستند که در همین سیستم های همکاری در فروش، درامد های چند ده ملیون تومانی دارند! اما آنها چه کرده اند، به شما خواهم گفت. اما همکاری در فروش چه مزایایی دارد که این نوع کسب و کار را بسیار جذاب کرده است؟

مزایای بسیار جذاب همکاری در فروش.

میتوان مزایای همکاری در فروش را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار داد. این شغل آنقدر مزیت های جذاب و اغوا کننده دارد، که میتواند هر فردی که به کسب و کار های اینترنتی علاقه مند هست را ترقیب کند! من در اینجا سعی کرده ام تا بهترین آنها را همراه با نقدی درست برایتان فهرست کنم.

  1. همکاری در فروش=یک سیستم تولید پول.
  2. اگر کارمند   اداره، یا در شرکتی مشغول به کار هستید،  باید میزان ساعت مشخصی را در سر کارتان حضور داشته باشید. اما اگر بتوانید یک سیستم بازاریابی و همکاری در فروش منسجم آنلاین راه اندازی کنید، حتی اگر خودتان هم بر سر کار حاضر نباشید، آهسته آهسته تبدیل به یک میلیونر خودکار خواهید شد. اما باید همواره در بهبود آن تلاش نمایید. این امر به برنامه ریزی دقیق، و آموزش اصول بازاریابی و به کار بردن شیوه های جذب ترافیک به سمت کسب و کار شما نیاز دارد.

  3. انعتاف پذیری بسیار بالا.
  4. راه میرود و پول در می آورد! این یک اصطلاح است که در مورد برخی افراد گفته میشود. این کنایه ایست که میتوان آن را به سیستم های فروش آنلاین نسبت داد. شما آنقدر آزاد خواهید بود که در زمان دلخواه خود کار کنید. به مکان خاصی وابسته نباشید، و درگیر پاسخ گویی به مشتریان ناراضی هم نخواهید بود! حتی اگر در حال حاضر کسب و کاری دارید، میتوانید به عنوان یک شغل دوم بسیار عالی روی آن حساب کنید. خانم های خانه دار و کسانی که علاقه دارند در منزل کار کنند نیز، گزینه ای بسیار عالی پیش رو دارند. اما این یک کسب و کار فوق العاده برای معلولین جامعه خصوصا نابینایان است تا بتوانند با ایجاد یک بستر مناسب، فرصت کسب درامد عالی داشته باشند.

  5. راه اندازی با کمترین حزینه.
  6. اگر بخواهید یک کسب و کار را آغاز نمایید، باید علاوه بر تامین محصولات قابل فروش، به فکر برنامه و استراتژی های فروش نیز باشید. بخش پشتیبانی مشتریان، ارسال محصولات به صورت پستی، و بسیاری از مسائل کسب و کار را باید مدیریت نمایید. اما برای شرکت در یک سیستم همکاری در فروش نیاز به هزینه های چندانی نخواهید داشت! میتوان با اندک هزینه ای و بدون خواب سرمایه این کار را آغاز کرد.

  7. آزادی مکانی.

اگر یک کسب و کار فیزیکی دارید، میدانید که یکی از مهمترین بخش کسب و کار داشتن فضای مناسب برای فروش محصولات است. شما موظف هستید سر ساعت مشخصی در محل فروشگاه حاضر، و پاسخ گوی مشتریان خود باشید. اما برای کسب درامد از سیستم های همکاری در فروش نیازی به مکان های فیزیکی برای آغاز کسب و کار ندارید. فقط کافیست بستری آنلاین برای تبلیغات محصولات ایجاد کنید. اما بهتر است وارد مبحث آموزش شویم، و چگونگی راه اندازی یک کسب و کار موفق در زمینه فروش را مورد بررسی قرار دهیم.

قدم اول: انتخاب حوزه فروش.

قبل از هر کاری باید دقیقا بدانید قرار است چه چیزی را بفروشید. اولین و مهمترین مبحث برای شروع هر کاری این است که تکلیفتان را با خودتان کاملا روشن کنید. آیا علاقه به فروش محصولات خاص دارید؟ یا میخواهید هر محصولی که قابلیت فروش داشت را امتحان کنید؟! میخواهید خدمات بفروشید؟ محصولات دانلودی، یا آموزشی. پاسخ به این پرسش ها میتواند مقدمه راه اندازی کسب و کار شما را آسان تر کند. در ادامه برای شما خواهم نوشت که روش های کسب درامد از همکاری در فروش چه هستند، و با معایب و مزایای آنها بیشتر آشنا خواهید شد.
البته قبل از ورود به این موضوع باید یک نکته بسیار مهم که در مشاوره هایم اغلب به سایر دوستان میگویم را با شما در میان بگذارم.
خیلی اوقات از دوستانی که برای مشاوره وقت رضرو کرده اند این سوال را مطرح میکنم: آیا به این کار یا ایده علاقه مند هستی؟
اما در پاسخ یک جواب اشتباه میشنوم!
علاقه من زیاد اهمیتی ندارد و این پول است که مهم است.
به آنها میگویم که خیلی از کارها را میتوانند انجام دهند که پول زیادی هم دارد.
مانند دزدی، و مواردی که نمیتوانم انجا نام ببرم.
میپرسم که: چرا این قبیل فعالیتها را شروع نکرده اید؟
دقت کنید که اگر ملاک شما فقط به دست آوردن پول باشد، به هیچ وجه موفقیتی به دست نخواهید آورد.
چون شروع و پیش رفتن در هر کاری نیاز مند پشت سر گذاشتن مشکلات متعدد است و شما باید این نکته را بسیار جدی بگیرید، حتی اگر بخواهید همکار فروش شوید.

پرداخت سود به ازای فروش کالا های فیزیکی.

فروشگاه های بسیار زیادی در وب وجود دارند که کالا های فیزیکی ارائه میکنند. بزرگترین فروشگاه کالاهای فیزیکی ایران را خودتان بهتر میشناسید. دیجیکالا سبد بسیار زیادی از محصولات را در دسته بندی های گوناگون عرضه کرده است. میتوانید در سیستم همکاری در فروش آن ثبت نام کنید، و با فروش محصولات مورد نظر، به ازای فروش هر محصول پورسانت معینی دریافت نمایید.

همکاری در فروش برای محصولات آموزشی.

اگر به حوزه آموزش علاقه مند هستید، میتوانید در سیستم همکاری در فروش وبسایت هایی که در زمینه های مختلف آموزشی مشغول به کار هستند ثبت نام نمایید. این سایت ها پس از عضویت لینک های دوره ها یا محصولات آموزشی خود را در اختیار شما قرار میدهند. شما با انتشار این لینک ها و خرید توسط مشتریان پورسانت دریافت خواهید کرد.
همکاری در فروش برای جذب ترافیک

همکاری در ازای جذب و هدایت مشتری به وبسایت.

در این روش از همکاری در فروش شما باید کاری کنید که مشتری به وبسایت مورد نظر رفته، ثبت نام کرده، اپلیکیشنی را نسب نماید، و یا ایمیل خود را وارد نماید. و در خبر نامه ایمیلی آن وبسایت عضو شود. در ازای هر کدام از این کار ها شما مبلق مشخصی پورسانت دریافت خواهید کرد. به طور مثال برای هر ثبت نام، مبلغ 20000 تومان میتوانید دریافت نمایید.

قدم دوم: به عنوان همکار فروش ثبت نام کنید یا قول همکاری بدهید

پس از اینکه مشخص شد در چه زمینه ای میخواهید بازاریابی کنید، دو راه متفاوت دارید:
شما یا باید خودتان یک رسانه ایجاد کنید و مخاطبین را به آن جذب نمایید و از این طریقه محصولات و خدمات دیگران را معرفی نموده و بفروشید؛
یا باید از رسانه ای که دیگران ایجاد نموده اند بحره برداری نمایید و فعالیت همکاری در فروش را با نهایت قدرت ادامه دهید.
به هر حال در برخی موارد نیاز است که در سایتهایی که به این منظور طراحی شده ثبت نام نمایید.
برای مثال اگر به ارائه خدمات هاستینگ و دامنه علاقه مند شده باشید، باید در یکی از سایتهایی همچون ایران سرور که خدمات همکاری در فروش را نیز ارائه میکنند ثبت نام نمایید.
بعد از ثبت نام هر فرد، یک لینک منحصر به فرد در اختیارش قرار میگیرد که میتواند از آن لینک برای معرفی محصولات و خدمات مورد نظر استفاده کند.
برای نمونه من در سایت ایران سرور ثبت نام کرده ام و بعد از ورود به پنل کاربری ام یک لینک با نام همکاری در فروش مشاهده میکنم.
این لینک یک آدرس منحصر به فرد است که باعث میشود سیستم ایران سرور من را از سایر همکارهای فروشش تفکیک کند.
هر فردی که از طریق این لینک وارد شود و خریدی انجام دهد، پورسانتی به حساب من منظور میگردد.
در ادامه با روشهای تولید محتوا از طریق سایت و شبکه های اجتماعی بیشتر آشنا خواهید شد.
اجرای سیستم همکاری در فروش از طریق وبسایت.

یکی از بهترین و مؤثر ترین رسانه ها برای شروع یک کسب و کار آنلاین وبسایت است. تفاوت های بسیار زیادی میان وبسایت و شبکه های اجتماعی وجود دارد. اما مطمئن ترین و بهترین راه و همچنین صحیح ترین راه، ایجاد یک سایت برای فروش و بازاریابی میباشد. اما باید در کنار وبسایت شبکه اجتماعی مربوط به وبسایت خود را نیز ایجاد کنید. شبکه های اجتماعی میتوانند مسیری میانبر برای هدایت مخاطبان شما به وبسایت باشند. اما اگر وبسایت را برای شروع کار انتخاب کرده اید، باید برای رسیدن به درامد زمان بیشتری را نسبت به پیامرسان ها سرف کنید. شما برای دیده شدن در موتور های جستجو باید علاوه بر تولید محتوای با کیفیت و مستمر، از تکنیک های سئو نیز استفاده کنید. به طور کلی رسیدن به درامد از طریق وبسایت پروسه ای زمان بر است. اما زمانی هم که بتوانید خود را در نتایج موتور های جستجو نشان دهید، نیمی از راه را رفته اید. برای راه اندازی یک وبسایت فروشگاهی، احتیاجی به استختام یک برنامه نویس نخواهید داشت! میتوانید از وردپرس و فروشگاه ساز قدرتمند ووکامرس استفاده کنید. تنها چیزی که نیاز هست، دامنه مناسب، و خرید هاست خوب است. پس از آن نوبت به تولید محتوا و بهینه سازی آن برای موتور های جستجوست. سختگیری نکنید! در ابتدای راه نیازی به طراحی و ظاهر خیلی عالی برای وبسایت خود ندارید. فقط کار را شروع کنید، در ادامه کار به تدریج مابقی مسائل حل خواهد شد.

ساخت سیستم همکاری در فروش از طریق شبکه های اجتماعی.

در چند سال اخیر با ظهور پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی و جهان گیر شدن آنها، کسب و کار ها نیز با این پدیده خود را سازگار کرده اند. بسیاری از افراد از طریق شبکه های اجتماعی کسب درامد میکنند. افراد زیادی در جهان حد اقل یک صفحه در این شبکه ها دارند. این فرصت خوبیست برای شما تا بتوانید از این بازار بسیار عالی بهترین استفاده را ببرید. ساخت اکانت در این شبکه ها رایگان است. فقط باید بدانید چگونه با محتوایی که منتشر میکنید، مخاطب را به سمت خود جذب کنید. در حال حاضر محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران اینستاگرام است. قانون جذب مخاطب در هر پلت فرمی تولید و انتشار محتوای خوب است. اینکه بسیاری از افراد به دنبال فرمول های پیشرفت در شبکه های اجتماعی هستند، باید توجه داشته باشند که تعامل مهمترین جزئ جدا ناشدنی از این پلت فرم هاست. تعامل خوب در این بستر ها، اعتماد به دنبال دارد. زمانی که اعتماد به دست آمد، فروش به دست می آید. اما
دانستن نکات فنی شبکه های اجتماعی، میتواند موفقیت شما را بیشتر کند.

چگونه میتوانیم یک افیلیت مارکتر خوب شویم.

اگر میخواهید یک افیلیت مارکتر خوب و درجه یک شوید، باید بدانید که مردم این روزها برای خرید یک محصول بسیار تحقیق میکنند. مقایسه های محصولات را میخوانند، نقاط ضعف و قوت آنها را بررسی، و در نهایت تصمیم به خرید میگیرند. این به این معنیست که باید برای فروش و بازاریابی محتوای با کیفیت تولید کنید. شرط اصلی برای موفقیت در این کار تولید و بازاریابی محتواییست. حال تصمیم با خودتان است که این محتوا را در کجا منتشر کنید. اما اگر میخواهید به دنبال درامد پایدار باشید، باید رسانه خودتان را ایجاد کنید. رسانه میتواند یک کانال یا گروهی تلگرامی باشد؛ یا یک پیج اینستاگرام. و یا یک وبسایت خوب و قدرتمند. هر کدام از این رسانه ها مزایا و معایب خود را دارند. فراموش نکنید که راه اندازی یک رسانه تنها آغاز کار است و همان طور که نوشتم، باید توانایی تولید محتوای خوب و با کیفیت داشته باشید؛ تا بتوانید محصول یا خدمتی که قصد فروش آن را دارید، به نحو شایسته ای معرفی کنید. پس اولین و مهمترین قدم برای تبدیل شدن به یک همکار فروش خوب، و موفق، تولید محتوا میباشد. اساسا اگر میخواهید در این کار به موفقیت برسید، باید اساس و اصول تولید محتوا را یاد بگیرید. شما باید بدانید که برای رسانه ای که ایجاد کرده اید، باید چگونه محتوایی تولید کنید. شرایط حاکم بر شبکه های اجتماعی و وبسایت ها، و محتوایی که قرار است در آن منتشر کنید تفاوت هایی دارد. دوست عزیزم: میخواهم کاملا صادقانه خدمت شما موضوعی را بنویسم. به دست آوردن درامد های میلیونی هدف و آرزوی بسیاری از افراد است. اما رسیدن به آن کار ساده ای نیست. همکاری در فروش در نگاه اول میتواند با توجه به مزایایی که دارد، بسیار گزینه مناسبی برای شروع یک کسب و کار باشد. اما؛ باید سختی های آن را نیز به جان بخرید. در ادامه در مورد تولید محتوا با هم مختصری خواهیم خواند. تولید محتوا مقوله ایست که شما باید آن را فرا بگیرید. اما در نظر داشته باشید که یاد گیری اصول و قواعد تنها کافی نیست. بلکه باید آن چیزی که آموزش دیده  و فرا گرفته اید را؛ انجام دهید.

اهمیت تولید محتوا در ایجاد فروش.

در فضای وب محتوا به یک ابزار بسیار مهم و قدرت مند برای جذب مخاطب و ایجاد ترافیک برای وبسایت، و رسانه های اجتماعی تبدیل شده است. با رشد و تکامل شبکه های اجتماعی، و رشد کسب و کار های آنلاین، تقاضا برای تولید محتوا روز به روز بیشتر میشود. اما آیا واقعا همه محتوا ها دیده میشوند؟ عمر محتوا با توجه به سیر روز افزون تولید کنندگان آن، بسیار کوتاه شده است. تولید و پس از آن بروز رسانی محتوا، میتواند تا حدود زیادی، بر عمر آن بیفزاید. اما چگونگی تولید محتوای الکترونیک یک دقدقه مهم کسب و کار هاست. تولید مداوم محتوا واقعا کار سخت و دشواریست! تا جایی که بسیاری از کسب و کار ها تصمیم گرفته اند، بخش محتوا را برون سپاری کرده، تا تمرکز بیشتری بر هدایت کسب و کار خود داشته باشند. همواره از خود بپرسید که مخاطب من چه دقدقه و مشکلاتی دارد. اگر توانستید مشکلات و سؤالات مخاطبینتان را پاسخ داده، و مشکل آنان را حل کنید، گام بسیار بزرگی در جلب و جذب اعتماد برداشته اید. اعتماد میتواند سرآغاز ایجاد یک فروش موفق باشد.

اشتراک گذاری:

About The Author

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *